  • 1. Data: 2004-03-24 19:12:56
    Temat: negowanie przez urząd miejsca składania pit-u
    Od: "Docia" <h...@i...pl>

    Mój zakład pracy (we Wrocławiu) jest o 150 km od miejsca zamieszkania. Nie
    mam pracy stacjonarnej (wdrażanie systemów u klientów na całym Dolnym
    Śląsku) i dlatego cały czas mieszkam i zameldowany jestem u siebie. Tam też
    się chciałem rozliczyć ale urząd skarbowy twierdzi że powinienem się
    rozliczać we Wrocławiu!!!.

    Dodam że we Wrocławiu kupiłem też mieszkanie ale do tej pory nie było ono
    wykończone a fundusze i okoliczności pozwoliły to zrobić dopiero w 2003 r
    (mimo że mieszkanie kupiłem w 2001). Zastanawiam się co z tym zrobić. Jak
    mam powiedzieć że mieszkałem we Wrocławiu jak nie mieszkałem???

    Do tego mieszkanie kupiłem z obecną żoną i źle złożyliśmy pit D (bo osobno).
    Pani która analizuje moje zeznanie już poczuła aferę i co tu zrobić

    pomóżcie

    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-25 11:19:44
    Temat: Re: negowanie przez urząd miejsca składania pit-u
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Docia wrote:

> [...]
    > Śląsku) i dlatego cały czas mieszkam i zameldowany jestem u siebie. Tam
    > też się chciałem rozliczyć ale urząd skarbowy twierdzi że powinienem się

    Urzad niwiele ma tu do "twierdzenia"
    Ma pan wpis do ewidencji i ma "miejsce zamieszkania"
    Pit sklada sie w "miejscu zamieszkania".

> [...]
    > (mimo że mieszkanie kupiłem w 2001). Zastanawiam się co z tym zrobić. Jak
    > mam powiedzieć że mieszkałem we Wrocławiu jak nie mieszkałem???

    Mieszka Pan gdzie mieszka i zgodnie z tym sklada PIT-a.

    > Do tego mieszkanie kupiłem z obecną żoną i źle złożyliśmy pit D (bo
    > osobno). Pani która analizuje moje zeznanie już poczuła aferę i co tu
    > zrobić

    zlozyc dobrze.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-25 15:49:41