  • 1. Data: 2004-03-24 18:36:28
    Temat: Leczenie za granica
    Od: "Krzysiek S." <s...@i...pl>

    Witam serdecznie
    Nie znam sie na prawie podatkowym, wiec prosze o porade. Sprawa wyglad w
    skrocie tak. Moja dziewczyna jest chora na serce. Nie pracuje, jest
    studentka. Jest to choroba, ktora w Polsce nie jest leczona, ma miec zabieg
    przeprowadzony w prywatnej klinice w Londynie, gdyz tylko tam jest szansa na
    taki zabieg.
    Pytanie brzmi tak: czy ktos zna jakis przepis, ktora umozliwia ubieganie sie
    o zwrot chociaz czesci tej zaplaconej sumy, lub odpisanie tego jakos od
    podatku? Kwota jest dosyc duza. Bardzo dziekuje za ewentualene porady

    Z powazniem
    Krzysiek Stasiowski

  • 2. Data: 2004-03-25 09:22:45
    Temat: Re: Leczenie za granica
    Od: "przyjaciel" <u...@a...pl>

    Przeczytałam twój list bo zainteresował mnie twój problem. Bardzo Ci
    współczuje. Napewno nie wiesz co robić, chcesz pomóc swojej dziewczynie. Ja też
    mam ukochaną osobę i jak by jemu coś się stało to napewno zrobilabym to co TY.
    Nie umiem Ci pomóc, ale napewno będę trzymać za Was kciuki życzę
    powodzenia!!!!!!!!!!!napewno Wam się uda!!!!!!!!!!!