  • 1. Data: 2002-12-01 13:11:54
    Temat: nie mozna utwoirzyc katalogu KEDU?!?!
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    wlasnie zaczalem sie bawic PPE, i cos mi nie idzie...

    chce przygotowac dokument do wyslania i co robie:
    - wchodze w KEDU , przeygotuj KEDU do wyslania, wybieram sposob przesylki
    np. wiadomosc @ jako zalacznik, wybieram plik KEDU, Otworz i pijawia sie
    komunikat
    " Niemozna utworzyc katalogo do zapisu plikow KEDU!
    Sprawzd ustawienia katalogu KEDU w opcjach!"

    hmmm..nie czaje o co chodzi, ktos mi pomoze?
    dzieki
    radek

  • 2. Data: 2002-12-01 13:53:39
    Temat: Re: nie mozna utwoirzyc katalogu KEDU?!?!
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:asd11n$rul$1@news.tpi.pl...
    > wlasnie zaczalem sie bawic PPE, i cos mi nie
    idzie...

    Pytanie banalne ale czy wcześniej bawiłeś się
    Płatnikem, zainstalowałeś go ? bo to....

> [...]
    > " Niemozna utworzyc katalogo do zapisu plikow
    KEDU!
    > Sprawzd ustawienia katalogu KEDU w opcjach!"

    ... jest katalog który tworzy Płatnik a nie PPE

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-01 17:10:29
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Pytanie banalne ale czy wcześniej bawiłeś się
    > Płatnikem, zainstalowałeś go ? bo to....
    > ... jest katalog który tworzy Płatnik a nie PPE

    no kurcze z platnika korzystam juz jakis czas, teraz chcialem sie zajac PPE,
    ale cos mi nie idzie...

  • 4. Data: 2002-12-02 12:53:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > no kurcze z platnika korzystam juz jakis czas, teraz chcialem sie
    zajac PPE,
    > ale cos mi nie idzie...

    Zadzwonie na infolinie ZUS. Jak Ci sie uda dodzwonic, to wprawdzie nie
    pomoga, ale takie wylanie zalow przynosi ulge. Sprawdzone.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-12-02 18:53:27
    Temat: Re: nie mozna utworzyc katalogu KEDU?!?!
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Zadzwonie na infolinie ZUS. Jak Ci sie uda dodzwonic, to wprawdzie nie
    > pomoga, ale takie wylanie zalow przynosi ulge.

    uhahahaha....ale sie obsmialem.....

    zdecyduj sie , ty chcesz dzwonicz czy mi to radzisz...nie masz nic
    konstruktywnego do powiedzenia to sie nie odzywaj, a teraz zjazd.....

  • 6. Data: 2002-12-02 21:37:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > uhahahaha....ale sie obsmialem.....
    >
    > zdecyduj sie , ty chcesz dzwonicz czy mi to radzisz...nie masz nic
    > konstruktywnego do powiedzenia to sie nie odzywaj, a teraz zjazd.....

    Jeśli posiadłbyś zdolność czytania, to to co napisałem odczytałbyś np.
    tak:

    "ZUS posiada infolinię dla osób korzystających z Płatnika. Trudno się tam
    dodzwonić, ale możesz spróbować. Wprawdzie są bezradni wobec większości
    problemów ale ryzykujesz najwyżej tym, że Ci nie pomogą. A jak będziesz miał
    szczęście to pomogą."

    To by było na tyle.

    BaLab