  • 1. Data: 2007-03-16 10:53:15
    Temat: niedoplata za PIT 37
    Od: "Synek" <h...@W...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam spora niedoplate za 2006. Czy za zle rozliczane podatki przez caly rok
    moge w jakis sposob pociagnac do odpowiedzialnosci ksiegowa w mojej firmie?

    Dziekuje za odp.

    S.

  • 2. Data: 2007-03-16 11:16:07
    Temat: Re: niedoplata za PIT 37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2007 11:53:15 +0100, Synek napisał(a):

    > Mam spora niedoplate za 2006. Czy za zle rozliczane podatki przez caly rok
    > moge w jakis sposob pociagnac do odpowiedzialnosci ksiegowa w mojej firmie?

    Poszukaj w googlach wątku "Zaniżone zaliczki na podatek dochodowy" z 28
    lutego. Nic więcej dodać się chyba nie uda.

  • 3. Data: 2007-03-16 11:59:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    A moze cos zle policzyles????

    Pozdrawiam