  • 11. Data: 2006-03-20 22:04:00
    Temat: Re: nota korygująca
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Lepiej się kuruj :)
    > Grypa ??? A jaka odmiana wirusa ?? ;)

    mam nadzieję, że nie ptasia;-)
    bo jak tak to ślubnemu zagazują i co potem ?? <rotfl>

    dziś jest odrobinę lepiej z tą grypą, miałam siłę usiąść do kompa - to wręcz
    osiągnięcie po wczorajszych "siódmych potach" :)
    wiem jedno - nie znoszę chorować, pierwszy raz od blisko 6 lat musiałam
    pójśc na chorobowe :-/

    pozdrawiam
    Andżelika

  • 12. Data: 2006-03-21 00:00:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Mar 2006, hanna wrote:

    > no ale [w duchu czepiania się] skorygowanie do zera...hm.
    > literalnie czytając przepisy, nie ma podstawy do korekty [zerującej].

    ...przy towarach nie musi to być problem.
    Ale trzeba przyznać że przy usługach jest...

    > w ogóle instytucja korekty zerującej jest wątpliwa.

    E, zwyczajny zwrot ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-03-21 07:54:36
    Od: "Ewa" <c...@o...pl>

    A czy można notą zmienić tylko NIP i nazwę? adres pozostaje ten sam

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 14. Data: 2006-03-21 10:26:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ewa wrote:

    > A czy można notą zmienić tylko NIP i nazwę? adres pozostaje ten sam

    Jeśli
    zmiana NIP = zmiana jednej błednej cyfry
    zmian nazwy = poprawienie literówki
    to tak.

    Zmiana na inny podmiot prowadzący działalność pod tym samym adresem -
    nie.