  • 1. Data: 2003-08-13 12:49:57
    Temat: nota korygująca na nr f-ry
    Od: "Klaudia " <c...@N...gazeta.pl>

    Witam, kontrahent przysłał mi notę korygującą na nr faktury. Dotyczy to
    faktur z zeszłego roku. Czy można wystawiac notę na numer faktury?
    Teoretycznie w ustawie nie znalazłam pozycji mówiącej o tym ze nie można
    korygować notą numeru.. ale z drugiej strony co na to Urząd powie jak
    przyjdzie np. na kontrolę? Co z takim fantem zrobić?

    pozdrawiam
    Klaudia

  • 2. Data: 2003-08-13 14:55:48
    Temat: Re: nota korygująca na nr f-ry
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Aug 2003 12:49:57 +0000 (UTC), "Klaudia "
    <c...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Witam, kontrahent przysłał mi notę korygującą na nr faktury. Dotyczy to
    >faktur z zeszłego roku. Czy można wystawiac notę na numer faktury?

    Przede wszystkim notę korygującą wystawia odbiorca, więc jak może on
    zmieniać numer nie wystawionej przez siebie faktury?

    >przyjdzie np. na kontrolę? Co z takim fantem zrobić?

    IMO odesłać z adnotacją że niezgodne z ustawą o VAT.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775