  • 1. Data: 2003-08-28 07:40:27
    Temat: notebook w leasing
    Od: "gapcio" <g...@i...pl>

    Witam

    Mam takie pytanko, czy oplaca sie wziac notebooka w leasing?
    Prowadze DG i jestem platnikiem VAT.
    Jak to wtedy wyglada sytuacja z odliczaniem rat itp.?

    Pozdrawiam,
    gapcio

    --
    'Perhaps one day, sometime in the future,
    without any reason, without warning you will feel lonely.

  • 2. Data: 2003-08-29 00:23:56
    Temat: Re: notebook w leasing
    Od: Pracodawca<i...@p...pl>

    Leasing jak kazdy inny - placisz raty jakie ustali Ci firm leasingowa - tylko
    jest mozliwosc krotszego okresu (amortyzacja *40% a w przypadku komputerow
    amortyzacja to 24 msc wiec mpzna umowe spisac nawet 10msc )
    jednak najlatwiej poprosic firme zeby Ci rozlozyli kompa na kilka faktur po 3500
    i odpisac to od razu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-30 13:04:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pracodawca napisał:

> [...]
    > amortyzacja to 24 msc wiec mpzna umowe spisac nawet 10msc )
    > jednak najlatwiej poprosic firme zeby Ci rozlozyli kompa na kilka faktur po 3500

    Przepraszam że pytam, ale JAK ty chcesz kupić notebooka na raty (w
    częściach???) i uniknąć "wytworzenia środka trwałego we własnym zakresie"?

    Ok, spotkałam sie juz z taka koncepcja.. ale potem przychodził US i
    robiło sie niesmiesznie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-08-30 18:46:25
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Przepraszam że pytam, ale JAK ty chcesz kupić notebooka na raty (w
    > częściach???) i uniknąć "wytworzenia środka trwałego we własnym zakresie"?

    Notebook za 3499 i "jakas"(*) usluga na reszte?
    Moze byc?

    M.
    (*) - jakas znaczy taka, zeby nie wiazala sie zbytnio z tym konkretnym
    notebookiem, a np. z konserwacja sieci komputerowej itp.
    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org.pl == |-

  • 5. Data: 2003-08-30 20:19:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Aug 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:

    >+ Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    >+ > Użytkownik Pracodawca napisał:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Notebook za 3499 i "jakas"(*) usluga na reszte?

    ...jeśli sprzedawca do tego nie dołoży... ;>
    IMHO jeśli notebook wart jest np. ok. 5000zł to sprzedawca
    musiałby bardzo chcieć rozrywki, żeby się na takie posunięcie
    zgodzić :), IMHO.

    pozdrowienia, Gotfryd