  • 1. Data: 2005-02-20 12:07:38
    Temat: nowa DG
    Od: onill <o...@p...onet.pl>

    witam
    mam DG i w obecnej chwili jeszcze mam etat w pewnej firmie w zusie place
    zdrowotne w granicach 158 zl
    1. jaki bede musial oplacac zus w chwili rezygnacji z etatu
    2. czy osoba bezrobotna zakladajaca DG ma jakies ulgi dotyczace ZUS a jesli
    tak to jakiej wysokosci jest skladka.

    z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-02-20 13:30:10
    Temat: Re: nowa DG
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    onill napisał(a):
    > witam
    > mam DG i w obecnej chwili jeszcze mam etat w pewnej firmie w zusie place
    > zdrowotne w granicach 158 zl
    > 1. jaki bede musial oplacac zus w chwili rezygnacji z etatu

    Obecnie
    *Spoleczne* (emerytalne, rentowe, chorobowe dobrowolne, wypadkowe) +
    *Zdrowotne* + *Fundusz* *Pracy*
    RAZEM okolo 690 zl

    pzdr

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 3. Data: 2005-02-20 13:31:02
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Black Peter napisał(a):

    > Obecnie
    > *Spoleczne* (emerytalne, rentowe, chorobowe dobrowolne, wypadkowe) +
    > *Zdrowotne* + *Fundusz* *Pracy*
    > RAZEM okolo 690 zl
    >
    > pzdr

    Oczywiscie jest to minimum :)