  • 1. Data: 2002-08-09 10:05:31
    Temat: nowa firma??
    Od: "fiqmiq" <d...@a...pl>

    Jestem pracownikiem na etacie i chcę założyć własną DG.
    Czy muszę informować swojego obecnego pracodawę? jeżeli tak to jakie
    dokumenty musze mu przedstawić. Jakie dokumenty w ZUSie i US?

    thx za odp.
    --
    Daniel

  • 2. Data: 2002-08-09 10:18:24
    Temat: Re: nowa firma??
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Czy muszę informować swojego obecnego pracodawę?

    zależy, czy w tej samej branży ;-)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2002-08-09 10:36:05
    Od: "fiqmiq" <d...@a...pl>

    > zależy, czy w tej samej branży ;-)

    I tak i nie. Jak już to będe klientem mojego zakładu. Ogólnie chcę założyć
    FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA no i mieć we wpisie do ewidencji wszystko to co
    można a co mnie intyeresuje.

    FiQMiQ
    Daniel

  • 4. Data: 2002-08-09 10:48:10
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA no i mieć we wpisie do ewidencji wszystko to co
    > można a co mnie intyeresuje.
    >
    > FiQMiQ
    > Daniel

    podpisywałeś lojalkę ?

    FUH, czyli wszystko :-)
    ( chyba powinno być PUH )

    W związkach z pracodawcą chodzi głównie o lojalność,
    tj. nie działanie na szkodę pracodawcy.
    Jeżeli swoją DG będziesz go wspierał, to śmiało zgłoś.
    Wystarczy ustnie, żeby po prostu wiedział.

    Piotr

  • 5. Data: 2002-08-09 13:17:06
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Na temat rozpoczęcia DG, rejestracji itp możesz przeczytać na moim FAQ. Są
    tam też dwa przydatne linki.
    pozdrawiam
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

    Użytkownik Piotr K. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3d539d81$...@n...inet.com.pl...

  • 6. Data: 2002-08-09 23:58:51
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Aug 2002, Piotr K. wrote:
    [...do fiqmiq...]
    >+ W związkach z pracodawcą chodzi głównie o lojalność,
    >+ tj. nie działanie na szkodę pracodawcy.
    >+ Jeżeli swoją DG będziesz go wspierał, to śmiało zgłoś.
    >+ Wystarczy ustnie, żeby po prostu wiedział.

    Niezbyt prawda.
    Pracodawca "normalnie" odlicza kwotę wolną od podatku - więc
    powinien mieć na pismie że nie ma tego robić !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-08-10 06:21:59
    Od: lity <m...@w...pl>

    On Sat, 10 Aug 2002 01:58:51 +0200, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Niezbyt prawda.
    > Pracodawca "normalnie" odlicza kwotę wolną od podatku - więc
    >powinien mieć na pismie że nie ma tego robić !

    A przy ryczałcie ewidencjonowanym, jak to jest ??? Przecież tam nie ma
    zaliczek na podatek dochodowy. A w PIT 2 napisane jest, że nie mogą go
    wypełnić osoby, które odprowadzają zaliczkę na podatek dochodowy. A
    skoro w ryczałcie nie ma zaliczek na podatek dochodowy, to chyba można
    wypełnić PIT 2 ???

    Paweł

  • 8. Data: 2002-08-11 22:18:40
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0208100157110.18960-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    >
    > Niezbyt prawda.
    > Pracodawca "normalnie" odlicza kwotę wolną od podatku - więc
    > powinien mieć na pismie że nie ma tego robić !

    chodziło chyba o nieprowadzenie konkurencyjnej działalności.
    A względem kwoty wolnej to jak najbardziej.
    Qurde, wydawało mi się że o tym napisałem, znikneło?

    WS