  • 1. Data: 2010-02-08 09:40:59
    Temat: nowy platnik
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    ma ktos problem z nowym platnikiem i blednymi nipami ?

  • 2. Data: 2010-02-08 09:49:49
    Temat: Re: nowy platnik
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-08 10:40, zz pisze:
    > ma ktos problem z nowym platnikiem i blednymi nipami ?

    Mosze ktoś ma. A czym się tyn prubłem objuwia?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-02-08 10:00:42
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-02-08 10:40, zz pisze:
    > ma ktos problem z nowym platnikiem i blednymi nipami ?

    Nipami czy peslami?

    --
    Adam

  • 4. Data: 2010-02-08 10:07:34
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Nipami czy peslami?
    >

    > --
    > Adam

    Nipami, ale jest wiecej jaj Nie moge usunac zestawu bo jest blokowany przez
    jakis komputer Ok.
    Potem przy weryfikacji w polowie sie zawiesza i pisze cos o wartosciach nul
    i true
    Jest zajebiscie.
    Czemu poprostu nie moge usiasc i zrobic swojego.
    panienka z infolini powiedziala zebym sie nie logowala przez 10 minut a
    potem zoptymalizowala baze. Ale przeciez przy apgrejdowaniu sie
    zoptymalizowala.

  • 5. Data: 2010-02-08 10:24:26
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Trafilam na bardziej kumata panienke w zusie i jest ok

  • 6. Data: 2010-02-08 14:57:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zz w <news:hkoosa$589$1@node2.news.atman.pl>:

    > Trafilam na bardziej kumata panienke w zusie i jest ok

    Skoro powiedziałeś a to powiedz z ;-)

    I opisz rozwiązanie

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-02-08 16:16:08
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    .

    > Skoro powiedziałeś a to powiedz z ;-)
    >
    > I opisz rozwiązanie

    Po imporcie z programu ksiegowego dokumentow DRA i zweryfikowaniu,
    podswietlamy zestaw dokumentow i prawym myszy (aktualizuj dane
    indentyfikacyjne - platnika ) i reszta jak zwykle

  • 8. Data: 2010-02-09 07:36:12
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Po imporcie z programu ksiegowego dokumentow DRA i zweryfikowaniu,
    > podswietlamy zestaw dokumentow i prawym myszy (aktualizuj dane
    > indentyfikacyjne - platnika ) i reszta jak zwykle

    Aguuuuuu :)
    Jeśli dane płatnika w programie księgowym są takie same, jak w Płaczniku, to
    nic nie musisz robić, nic nie aktualizujesz ... a reszta, jak zwykle.

    Taki komunikat ma miejsce, gdy obsługujący Płacznika nie zna go i dochodzi
    winy po innej stronie niż swoja.

    Nadmieniam, że znalazłem dwa inne programy, tak durnowate, jak Płacznik i
    podobnie kosztujące

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2010-02-09 08:31:20
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Użytkownik "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > winy po innej stronie niż swoja.
    >
    > Nadmieniam, że znalazłem dwa inne programy, tak durnowate, jak Płacznik i

    Dane w obu programach byly identyczne.
    Problem ma duzo wiecej ludzi.

  • 10. Data: 2010-02-09 10:30:26
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Dane w obu programach byly identyczne.
    > Problem ma duzo wiecej ludzi.

    ZYZy kurde .. miałem ten problem do czasu, kiedy nie sprawdziłem danych w
    Nazwach, nazwach skróconych i innych danych identyfikacyjnych
    Uwierz mi, że u niektórych płatników miałem ten komunikat i przestałem go
    mieć, jak wpisałem TE SAME DANE ... u niektórych mam ten komunikat, bo nie
    chce mi sie sprawdzać, czy przypadkiem nazwa, lub inne identyfikatory nie
    różnią się spacją, przestawieniem imienia z nazwiskiem czy diabli wiedzą,
    jaką zmianą, ale zmianą.

    W sumie to nie ma znaczenia, i tak Płucznik jest najgorszym programem, jaki
    ludzkość stworzyła w ciągu 2164 lat.

    pozdrawiam
    fart