  • 1. Data: 2006-07-19 07:24:20
    Temat: numer PKD-artykuły komputerowe
    Od: "Justyna Z." <"justyna[nospam]"@zajac.org.pl>

    Witam,
    Czy może mi ktoś podać nr PKD dla artykułów komputerowych?

    Z góry wielkie dzieki

    Pozdrawiam
    Justyna Z.

  • 2. Data: 2006-07-19 18:26:21
    Temat: Re: numer PKD-artykuły komputerowe
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Justyna Z. napisał(a):
    > Czy może mi ktoś podać nr PKD dla artykułów komputerowych?

    52.48.A Sprzedaż detaliczna mebli, wyposażenia biurowego, komputerów
    oraz sprzętu telekomunikacyjnego

    30.02.Z Produkcja komputerów i pozostałych urządeń do przetwarzania
    informacji

    72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego

    72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania

    72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała

    72.30.Z Przetwarzanie danych

    72.40.Z Działalność związana z bazami danych

    72.50.Z Konserwacja i naprawa maszyn biurowych, księgujących i sprzętu
    komputerowego

    72.60.Z Działalność związana z informatyką, pozostała

    więcej nie znalazłem.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 3. Data: 2006-07-21 19:35:28
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Czy może mi ktoś podać nr PKD dla artykułów komputerowych?
    >
    > Z góry wielkie dzieki

    Kiedys sciagnąłem kilkumegowy plik ze strony UStat z aktualnymi PKD.

  • 4. Data: 2006-07-21 19:53:15
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Kiedys sciagnąłem kilkumegowy plik ze strony UStat z aktualnymi PKD.

    O tu jest jeszcze

    http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/PKD/pkd.htm