  • 1. Data: 2003-01-07 14:12:44
    Temat: obowiazek wpisywania na fv SWW i PKWiU
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    Dzisiaj dowiedzialam sie od "smutnej" pani w U.S., ze teraz TRZEBA wpisywac
    na fakturach i SWW i PKWiU.
    Czy to mozliwe?!?!?!?

    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2003-01-08 12:12:47
    Temat: Re: obowiazek wpisywania na fv SWW i PKWiU
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> wrote in message
    > Dzisiaj dowiedzialam sie od "smutnej" pani w U.S., ze teraz TRZEBA
    wpisywac
    > na fakturach i SWW i PKWiU.
    > Czy to mozliwe?!?!?!?
    >
    > pozdrawiam Agnieszka

    Niemozliwe....
    SWW juz nie obowiazuje.

    Wg mojej wiedzy PKWiU wpisuje sie, gdy stawka VAT jest inna niz 22%

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-10 06:55:52
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

> [...]
    >
    > Niemozliwe....
    > SWW juz nie obowiazuje.
    >
    > Wg mojej wiedzy PKWiU wpisuje sie, gdy stawka VAT jest inna niz 22%

    Ja tez slyszalem o jednym i drugim.
    Ponieważ PKWiU nie jest dokładnym odpowiednikiem SWW trzeba wpisywac oba
    aby nie bylo watpliwosci przy interpretacji stawki VAT. Jesli kategoria
    SWW miesci sie w PKWiU to VAT jest bez zmiany.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 4. Data: 2003-01-11 15:26:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003, Jano wrote:

> [...]
    >+ > "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> wrote [...]
    >+ > > Dzisiaj dowiedzialam sie od "smutnej" pani w U.S., ze teraz TRZEBA

    Ściśle rzecz biorąc: formalnie zapisu nie ma.
    W praktyce...jest to IMHO jedyna możliwość na uniknięcie kłopotów...

    >+ > Niemozliwe....
    >+ > SWW juz nie obowiazuje.

    Hm... Ja tam nie wiem, ale w UoVAT gdzieś koło końca widziałem
    że "stawki...według stanu na 31.XII.2002". A w owym dniu to
    niechcący SWW jeszcze "było w prawie".
    [...]
> [...]
    >+ aby nie bylo watpliwosci przy interpretacji stawki VAT. Jesli kategoria
    >+ SWW miesci sie w PKWiU to VAT jest bez zmiany.

    ...a jeśli się nie mieści to też...AFAIK. Bez zmiany, znaczy, czyli
    PKWiU jak na razie musi być wpisane i nie ma wpływu na VAT :]

    pzdr, Gotfryd