  • 1. Data: 2009-04-01 10:58:49
    Temat: od kiedy liczone 3 miesięczne wypowiedzenie
    Od: Arek <a...@g...pl>

    Witam, może mnie uświadomicie - żona złożyła w szpitalu wypowiedzenie
    (tak wyszło że zrobiła to 1 kwietnia), obowiązuje ją trzy miesięczny
    okres wypowiedzenia. Pytanie od kiedy liczy się ten czas, wiem że
    gdyby złożyła 15 marca to liczył by się od 1 kwietnia, ale co jak jest
    to pierwszy kwietnia, czy leci od dziś czy dopiero od 1 maja?
    Jeśli można to jakąś podstawę prawną bym prosił
    Z góry dziękuję za wszystkie sensowne odpowiedzi Arek

  • 2. Data: 2009-04-01 11:32:34
    Temat: Re: od kiedy liczone 3 miesięczne wypowiedzenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    to pierwszy kwietnia, czy leci od dziś czy dopiero od 1 maja?
    Jeśli można to jakąś podstawę prawną bym prosił

    Czas liczy sie od dzisiaj.
    Ale skutek bedzie dopiero na 30 kwietnia - wtedy bowiem skonczy si eokres
    wypowiedzenia.

    Art 30 par 2(1) kp

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-04-01 11:33:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    >gdyby złożyła 15 marca to liczył by się od 1 kwietnia, ale co jak jest
    to pierwszy kwietnia, czy leci od dziś czy dopiero od 1 maja?

    Ale skutek bedzie dopiero na 31 lipca - wtedy bowiem skonczy si eokres
    wypowiedzenia.

  • 4. Data: 2009-04-01 12:15:55
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Mogła wczoraj złożyć, pracowałaby o miesiąc krócej :)

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-04-01 13:13:53
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > Mogła wczoraj złożyć, pracowałaby o miesiąc krócej :)
    No i problem w tym, że dopiero wczoraj po południu dowiedziała się że
    w nowym miejscu pracy na nią czekają.