  • 1. Data: 2002-01-25 19:52:46
    Temat: odliczenia od podatku/dochodu PIT 37
    Od: "alug" <a...@p...gazeta.pl>

    Witajcie,

    w zwiazku z rozliczeniem rocznym nurtuja mnie nastepujace pytania:

    1. Odliczac wydatki od dochodu czy podatku, jesli pozwolenie na budowe domu
    jednorodzinnego uzyskano przed 01,01,1997, zas pierwszych odliczen dokonano
    za rok 1997? IMHO od podatku. Mam racje?

    2. czy wydatek na zakup drewna od nadlesnictwa udokumentowany dowodem w
    postaci Asygnaty (nie FV) mozna odliczyc w ramach duzej ulgi budowlanej?

    2. tak jak wyzej, tylko zakup jest na paragon, w ktorym co prawda,
    wyszczegolniono stawki VAT, ale nie jest to FV - mozna odliczyc?

    Bardzo dziekuje za odpowiedzi.

    alug