  • 1. Data: 2007-08-08 11:43:28
    Temat: darowizna darowizny
    Od: c...@w...pl

    Tato dostał w darowiznie od swojej mamy w czerwcu br działke o
    powierzchni 0.25 h. Chciałby ja podzielić i połowe przekazac również w
    darowiżnie mi i mojemu mężowi (córce z zięciem). Czy jest jakis
    termin/ czas od pierwszej darowizny który musi upłynąc żeby mógl nam
    przekazac grunt?

  • 2. Data: 2007-08-08 13:25:28
    Temat: Re: darowizna darowizny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <c...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >darowiżnie mi i mojemu mężowi (córce z zięciem). Czy jest jakis
    >termin/ czas od pierwszej darowizny który musi upłynąc żeby mógl nam

    Nie.
    Może to zrobić w każdej chwili.

  • 3. Data: 2007-08-09 05:56:36
    Od: c...@w...pl

    On 8 Sie, 15:25, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > <c...@w...pl> wrote in message

    ps.com...

    > Nie.
    > Może to zrobić w każdej chwili.

    a czy wtedy trzeba bedzie zapłacić podatek?