  • 1. Data: 2002-11-30 00:01:10
    Temat: odliczenie odsetek od podatku a kredyt mieszkaniowego (TBS)
    Od: "sawo" <s...@k...pl>

    Witam
    Chcialbym dowiedziec sie jedna rzecz a mianowicie jak sie ma sprawa
    odliczenia od podatku odsetek od kredytu, ktory zostal zaciagniety na
    pokrycie wkladu budowlanego w wysokosci 20 % budowy mieszkania budowanego
    przez TBS (Towarzystwo Budownictwa Spolecznego).
    Wiem ze taka mozliwosc istnieje (dla prywatnych budowli) ale nie wiem czy
    jest mozliwe odliczenie jezeli mieszkanie nie bedzie wlasnoscia najmujacego
    (lub partycypanta) a jedynie bedzie lokalem wynajmowanym na podstawie umowy.
    Uprzejmie prosze o naswietlenie sytuacji...

    Pozdrawiam
    Slawek