  • 1. Data: 2002-03-04 23:16:41
    Temat: odliczenie studiów
    Od: "Lech Adamski" <l...@k...chip.pl>

    Mam problem z odliczeniem studiów. Chodzi o to, że z uwagi na brak pracy,
    opłaty za moje studia dokonali moi rodzice. Wziąłem wiec kwitek na nich,
    żeby to oni mogli odliczyć sobie moją szkołę (jestem jeszcze przed 26 rokiem
    życia). Problem pojawił się, kiedy znalazłem dorywczą pracę i udało mi się
    zarobić w 2001 roku trochę pieniędzy - w związku z tym muszę rozliczyć
    własnego PIT'a. Jak w takim razie mam odliczyć szkołę - czy mogą zrobić to
    dalej moi rodzice, czy też jest jakaś inna możliwość. Dodam, że nie była to
    praca stała (umowa o pracę), ale umowa zlecenie i o dzieło.
    Pozdrawiam
    Lech

  • 2. Data: 2002-04-24 23:54:29
    Temat: Re: odliczenie studiów
    Od: "Andy Elkowski" <a...@i...pl>

    "Lech Adamski" <l...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > dalej moi rodzice, czy też jest jakaś inna możliwość. Dodam, że nie była
    > praca stała (umowa o pracę), ale umowa zlecenie i o dzieło.

    wez jeszcze jeden kwitek z uczelni ale tym razem na siebie
    nie jest to faktura i chyba tego nie rejestruja
    ew zaproponuj zwrot tego pierwszego
    a poza tym do udokumentowania wydatkow na szkole
    moga posluzyc dowody wplat (jest tam chyba twoje nazwisko i imie)
    ao