  • 1. Data: 2005-02-17 12:20:17
    Temat: odliczenie vat i podatku,a zakup ratalny (dopisek na fv)
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Witam,

    Proszę o wyjasnienie nastepujacego problemu :
    kupowalem towar na raty - jako osoba fizyczna,bo tak bylo mnie prosciej,jako
    indywidualnemu klientowi kredytobiorcy,ktory wywiazal sie rzetelnie z
    poprzednich umow.

    Do towaru dostalem w kasie (makro) FV i nie byloby zadnego problemu, gdyby
    nie dopisek,ktory poczynila pani kasjerka. Dopisala mianowicie dlugopisem
    "raty" na FV - twierdzac ,ze tak musza robic.

    Teraz pytanie,czy , jesli wrzuce ten towar w koszty i rozlicze VAT, to moga
    byc z tego jakies konsekwencje,ze niby nie uiscilem calosci od razu (raty),a
    zadam rozliczenia wlasnie w taki sposobb,jakby to byl zakup gotowkowy?

    A moze to nie ma zadnego znaczenia?

    pozdrawiam i dziekuje
    fsc

  • 2. Data: 2005-02-17 12:25:43
    Od: Arjos <a...@p...onet.pl>

    FSC napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Proszę o wyjasnienie nastepujacego problemu :
    > kupowalem towar na raty - jako osoba fizyczna,bo tak bylo mnie

    IMHO nie ma to żadnego znaczenia że na raty - jak dostajesz f-re z
    terminem płatności 90 dni to przecież nie czekasz z rozliczeniem,
    o ile oczywiście rozliczasz się memoriałowo a nie kasowo.