    From: beata <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odmowa wyplaty roszczenia przez Cardif Polska
    Date: Thu, 2 Oct 2008 09:06:19 -0700 (PDT)

    nie chodzi o podatek tylko o fakt tego ze firma ubezpieczeniowa nie
    uznala mojego roszczenia po smierci mojego taty dotyczacego wyplaty
    pieniedzy.tata moj byl ubezpieczony w tej firmie na skutek utraty
    pracy...,i smierci.cardif -odpowiedzial ze w zwiazku z tym,iz tata moj
    zmarl na udar a nadcisnienie na ktore byl leczony pewnie bylo tego
    przyczyna.mimo tego ze polisa obejmuje ubezpieczeniem udar mozgu,to
    moje roszczenie nie zostolo uwzglednione.