  • 1. Data: 2004-02-17 20:20:25
    Temat: odpis za kształcenie
    Od: Magda <m...@w...pl>

    Mam skończone 37 lat i studiuję zaocznie. Czy opłatę za studia mogę odpisać od
    podatku?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-17 21:30:59
    Temat: Re: odpis za kształcenie
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Magda" napisała:

    > Mam skończone 37 lat i studiuję zaocznie. Czy opłatę za studia mogę
    odpisać od podatku?

    Tak, jako dokształcanie. Studia jako kształcenie w szkole wyższej własne
    mogą odliczyć osoby, które nie ukończyły 35 roku życia.

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 3. Data: 2004-02-18 09:46:15
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "sia_ka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak, jako dokształcanie. Studia jako kształcenie w szkole wyższej własne
    > mogą odliczyć osoby, które nie ukończyły 35 roku życia.

    a ulga na kształcenie jeszcze jest w 2004r ???
    bo coś mi się wydaje, że była tylko do końca 2003
    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2004-02-18 10:00:02
    Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl>

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    > a ulga na kształcenie jeszcze jest w 2004r ???
    > bo coś mi się wydaje, że była tylko do końca 2003

    Magdzie zapewne chodzilo o doksztalcanie w roku 2003 ;)
    a w tym roku juz nie ma, dlatego do konca roku 2003 wplacilam wiecej rat,
    zeby moc odpisac max kwote

    Marta