  • 1. Data: 2004-02-17 20:43:51
    Temat: rozliczenie 2003 a kupione mieszkanie
    Od: Lech Adamski <l...@k...chip.pl>

    W zeszłym roku (znaczy 2003) kupiłem w spóldzielni mieszkaniowej
    mieszkanie, które własnie się kończy budować. Czyli mam podpisaną na razie
    tylko umowę przedwstępna, ale kasa jest już wpłacona. Na jego kupno wziąłem
    też kredyt w banku a pierwszą ratę zapłaciłem w grudniu (to apropo ulgi
    odetkowej). Zaklupiłem tez częśc rzeczy do jego wykończenia jeszcze w 2004
    roku. Jak wygląda teraz sparawa z możłiwością odebrania sobie części
    podatku. No bo rozumiem, że mogę skorzystać z ulgi na remont, ale czy jest
    jakaś szansa na ulgę budowlaną lub odsekową. zaznaczam, że miejszkanie nie
    jest jeszcze oddane do użytku.

    Pozdrawiam
    Lech