  • 1. Data: 2003-12-31 12:59:09
    Temat: NOWY PLATNIK
    Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl>

  • 2. Data: 2003-12-31 15:20:35
    Temat: Re: NOWY PLATNIK
    Od: m...@t...pl (tlen)

  • 3. Data: 2003-12-31 16:15:24
    Od: "fart" <a...@w...pl>

  • 4. Data: 2003-12-31 17:06:26
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu>

  • 5. Data: 2003-12-31 20:36:27
    Od: "SIGI" <k...@o...pl>

    > Chyba nie tu: http://www.platnik.info.pl/ ?? ;)
    >

    > --
    > Pozdr.

    Na poczatek proponuje tutaj: http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    a pozniej w zaleznosci od odleglosci:
    http://www.zus.gov.pl/gdansk_http.htm#_p.p. GDANSK
    http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm#_p.p. WARSZAWA
    http://www.zus.gov.pl/wroclaw_http.htm#_p.p. WROCLAW

    zycze milego sciagania! ;-) 89,2 MB!!! ;-)
    --
    ________________________
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-12-31 21:17:38
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu>

    "SIGI" <k...@o...pl> wrote:

    > Na poczatek proponuje tutaj: http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    Dzięki!
    Jakoś nieczęsto tam sprawdzam. Na platnik.info jeszcze nie było :)

    > zycze milego sciagania! ;-) 89,2 MB!!! ;-)

    Eeee... szybko leci z Warszawy. za 20 minut będzie ;)

    --
    Pozdr.

  • 7. Data: 2004-01-02 19:41:48
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    SIGI wrote:
    > zycze milego sciagania! ;-) 89,2 MB!!! ;-)

    A mi wyszło 85.1 MB :-))) I działa. A polecam ciągnięcie z eFTePów.
    Można download managerem i jest szybciutko.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 8. Data: 2004-01-02 22:00:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004, towarzysz Vader wrote:

    >+ SIGI wrote:
    >+ > zycze milego sciagania! ;-) 89,2 MB!!! ;-)
    >+
    >+ A mi wyszło 85.1 MB :-)))

    ...a bo ty widać "dla okrągłości" zawsze wolisz zapłacić
    lub dostać 512 zł zamiast 500 ;)

    >+ I działa. A polecam ciągnięcie z eFTePów.

    Mhm. Nie zawadzi sprawdzić sumy kontrolnej...
    *Jeśli* przy transmisji są błędy, to przy takich rozmiarach
    zbiorów *powinny* ujawnić się błedy transmisji ! (tylko
    mnie nie obtenteguj przed sprawdzeniem jaka długa jest suma
    kontrolna przy transferze :) - bo z "widzianych" obliczeń wyszło
    że *zdecydowanie* za krótka !!
    Gdzie te czasy kiedy normą było osobne sprawdzanie w warstwie
    łącza (wiem, wiem, IP się nie łapie :() i sieciowej...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-01-03 10:21:56
    Od: "GrP" <g...@...pl>

    Pytanko:
    Czy ktoś się orientuje kto musi zainstalować nowego płatnika? Na stronach
    zusu jest taka informacja ale raczej tam mowa o jakichś bazach sql (a ja
    jestem płatnikiem nie informatykiem) itp.... nie wiem czy od wersji nr 5
    zmieniły się druki czy jakieś inne pola w DRA?
    Opłacam tylko składkę zdrowotną prowadząc dodatkowo działalność i pracując
    na etacie?
    Czy koniecznie muszę instalować i ściągać te 22MB (bo starego płatnika w
    wersji 5 mam czyli nie trzeba instalować całych około 80MB).

    No i inne pytanie - czy nie ma i czy w przyszłości nie będzie płatnika na
    linux? przecież narzucanie przez zus płatnikowi składek systemu operacyjnego
    jest co najmniej niezgodne z prawem o ile nie zakrawa na serial w postaci
    komisji śledczej.

  • 10. Data: 2004-01-03 10:34:39
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    GrP wrote:

> [...]
    > Czy koniecznie muszę instalować i ściągać te 22MB (bo starego płatnika
    > w wersji 5 mam czyli nie trzeba instalować całych około 80MB).

    Jeśli nie masz więcej niż 4 ubezpieczonych to wogle nie potrzebujesz
    płatnika ani starego ani nowego bo dokumentów albo nie składasz albo
    możesz składać na papierze. Jeśli jednak wolisz dokumenty wysyłać
    elektronicznie to poczytaj od kiedy obowiązuje nowy płatnik tutaj:
    http://www.zus.gov.pl/k031231.htm
    cytuję:
    "Z uwagi na zbyt krótki okres wdrożenia nowej wersji programu płatnicy
    mogą składać dokumenty rozliczeniowe za grudzień 2003 r. przygotowane w
    poprzedniej wersji programu PŁATNIK, tj.: 5.01.001 lub 5.01.001A. W
    okresie przejściowym - do 31.01.2003 r. płatnicy mogą przekazywać
    dokumenty ubezpieczeniowe przygotowane w jednej z dwóch wersji programu
    PŁATNIK tj.: 5.01.001, 5.01.001A i 6.01.001. Nowa wersja programu
    będzie obowiązywała płatników składek od 1.02.2004 r."

> [...]
    > na linux? przecież narzucanie przez zus płatnikowi składek systemu
    > operacyjnego jest co najmniej niezgodne z prawem o ile nie zakrawa na

    Jak dotąd zgadzają się z tobą wszyscy z wyjątkiem Prokomu, ZUSu i
    rządu. Micro$oft znacząco milczy.