  • 1. Data: 2008-02-11 19:05:24
    Temat: optymalizacja ZUS
    Od: singlestone <z...@o...pl>

    Witam,
    Znalazłem firmę (sp.zoo), która oferuje optymalizacje ZUSu, poprzez
    'zatrudnienie' na zasadzie pracy nakładczej. Sam prowadze 1os dz.g.
    i normalnie place ok 500zl skladki ubezp. i juz mam tego troche dosyc.
    Czy ma ktos doswiadczenia z tego typu firmami? Czegos sie wystrzegac, na
    cos zwracac uwage? Czy mial ktos bliskie spotkania z ZUSem, po tym jak
    zaczal korzystac z uslug takich firm?
    Czy jezeli taka firma wspolpracuje w ten sposob z setkami/tysiacami
    takich firemek jak ja, to czy nie staje sie to jakos podejrzane dla
    ZUSu(i innych urzedow)? Sama praca nakladcza polega na przeprowadzaniu i
    wypelnianiu ankiet...

    Dziekuje za komentarze i odpowiedzi!

  • 2. Data: 2008-02-12 07:32:10
    Temat: Re: optymalizacja ZUS
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 20:05:24 +0100, singlestone napisał(a):

> [...]
    > takich firemek jak ja, to czy nie staje sie to jakos podejrzane dla
    > ZUSu(i innych urzedow)? Sama praca nakladcza polega na przeprowadzaniu i

    Jakbys pzrrzejrzał archiwum tej grupy (np. w googlach) to byś sam znalazł
    troche żalów ludzi, którym ZUS nie chce uznać takiej pozornej pracy
    nakładczej.

  • 3. Data: 2008-02-12 08:50:20
    Od: singlestone <z...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 07:32:10 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Jakbys pzrrzejrzał archiwum tej grupy (np. w googlach) to byś sam znalazł
    > troche żalów ludzi, którym ZUS nie chce uznać takiej pozornej pracy
    > nakładczej.

    Faktycznie - przeszukałem gogla jeszcze raz, ale z innymi słowami i sie
    znalazło - moze sie komus przyda:

    http://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtop
    ic=27929
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Na-1695875.html
    http://www.vat.pl/praca_nakladcza_generali_i_zus_200
    60912_2169.php
    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,3624541.ht
    ml?nltxx=2015058&nltdt=2006-09-18-06-05

    Czyli morał z tego wszystkiego, że owszem legalne jest, ale jeżeli juz to
    lepiej to przeproadzić np. z kimś znajomym/zaufanym.
    Swoją drogą ciekawe czy ZUS może zakwestionować prace polegajaca na
    wypelnianiu ankiet - w koncu one istnieja i w razie kontroli moznaby je
    pokazac...

  • 4. Data: 2008-02-12 13:38:46
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

> [...]
    > Swoją drogą ciekawe czy ZUS może zakwestionować prace polegajaca na
    > wypelnianiu ankiet - w koncu one istnieja i w razie kontroli moznaby je

    A wedle mnie to Ty nabijasz kaskę sp. z o.o. a sam na emeryturze będziesz
    miał mniej niż gie... :)))

    i przyjdziesz po część mojej emerytury abym się podzielił z Tobą i dał Ci
    kawałek suchego garnka :))
    bo ja dostanę przynajmniej minimum :))))

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2008-02-12 18:53:52
    Od: singlestone <z...@o...pl>

    > A wedle mnie to Ty nabijasz kaskę sp. z o.o. a sam na emeryturze będziesz
    > miał mniej niż gie... :)))

    Nie no poki co rozmyslilem sie z tego pomysłu...

    > i przyjdziesz po część mojej emerytury abym się podzielił z Tobą i dał Ci
    > kawałek suchego garnka :))
    > bo ja dostanę przynajmniej minimum :))))

    A nie podzielisz się? W końcu jestem dobry człowiek :D
    A jak nie, to zagłosuje na Kaczora i on każe Ci się podzielić ze mną ;)

  • 6. Data: 2011-08-24 16:03:20
    Od: "raman czerski" <roman.czerski@WYTNIJ_TOop.pl>

    obawiam sie ze moze to byc ciezkie do zrobienia, no bo kto niby bedzie mi wyplacal
    emeryture? skoro pracuje teraz w polsce i przerwe oplacac ubezpieczenie i zaczne
    pracowac w niby w anglii i teraz bede placicl tam a przed minimanym okresem do
    przepracowania bede musial zrezygnowac z pracy ? co ? haaa na to to nikt nie zna
    odpowiedzi tylko chca zeby im placic, ponoc optymo.pl oraganizuje jakies szkolenia,
    daje im ostatnia szanse zeby to sprawdzic

  • 8. Data: 2011-08-24 18:12:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "raman czerski" <roman.czerski@WYTNIJ_TOop.pl> napisał w
    wiadomości news:j337c8$2o7$1@z-news.wcss.wroc.pl...

> [...]
    > ? co ? haaa na to to nikt nie zna odpowiedzi tylko chca zeby im placic,

    A jest tam jakis minimalny okres do przepracowania?
    Bo u nas na ten przyklad nie ma.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-08-24 18:45:18
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 24.08.2011 18:03, raman czerski wrote:

    > optymo.pl oraganizuje jakies szkolenia, daje im ostatnia szanse zeby to sprawdzic

    To jest spam czy faktycznie chcesz "oszczędzać" z gimnazjalistami
    (patrząc po stronie) ?

    Tomek

  • 10. Data: 2011-08-25 17:15:16
    Od: "Dariusz S" <pampers98765@WYTNIJ_TOwp.pl>

    heh, witam wszytkich, jestem przedsiebiorcą od 3 lat a zus place w anglii od pol
    roku. Korzystam z uslug wymienionej wyzej firmy optymo.pl i nie moge powiedz o niej
    zlego slowa. Zaoszczedzilem sporo pieniedzy dzieki takiemu rozwiazaniu ale teraz
    zastanawiam sie nad przeniesieniem calej firmy do angli ze wzgledu na korzystniejsze
    rozwiazania podatkowe. musze sie jeszcze bardziej zorientowac w przepisach, zobaczymy
    co z tego wyjdzie