  • 1. Data: 2003-02-12 08:38:55
    Temat: osoba fizyczna
    Od: "Lucyna Wnuk" <w...@w...pl>

    przepraszam ze z takimi blachostkami, ale prosze mi powiedziec czy jezeli
    wczesniej rozliczalam sie a w tym roku w ogole nie pracowalam czy musze tez
    skladac pit? Pytam bo wiem ze w firmach jest tak ze jak juz raz złozylam pit
    5 to potem czy mam dochod czy nie mam i tak musze skladac wiec zastanawiam
    sie jak to jest z osobami fizycznymi, moze mi ktos pomoc?
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-02-12 09:03:50
    Temat: Re: osoba fizyczna
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Lucyna Wnuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5 to potem czy mam dochod czy nie mam i tak musze skladac wiec zastanawiam
    > sie jak to jest z osobami fizycznymi, moze mi ktos pomoc?
    -----------------------
    Nie pracowałaś, nie masz dochodu, nie składasz PIT-u.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-12 09:33:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Lucyna Wnuk" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > 5 to potem czy mam dochod czy nie mam i tak musze skladac wiec zastanawiam
    > sie jak to jest z osobami fizycznymi, moze mi ktos pomoc?

    cos pani kreci....

    Pit 5 nie sklada sie "za prace" tylko od dochodu.

    A "firmy" za pit 5 nie skladaja.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-12 12:07:03
    Od: "Lucyna Wnuk" <w...@w...pl>

    przepraszam ne wyslowilam sie ale odpowiedz juz mam. dziekuje.
    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2d4bg$b9$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...