  • 1. Data: 2006-01-25 11:02:25
    Temat: oświadczenie o KUP
    Od: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl>

    Bardzo proszę o pomoc, bo nie mogę znależć a czas bardzo mnie goni.
    Chodzi o ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych, a konkretnie
    o artykuł. Może ktyoś ma to w głowie od ręki?? Gdzie jest napisane, że
    pracownik musi dać pracodawcy oświadczenie że pracuje poza miejscem
    zamieszkania i prosi o wyższe koszty uzuskania przychodu.
    Już przejrzałam ustawę, ale nie mogę sobie poradzić. Nie wiem gdzie to jest.

    Pozdrawiam,
    agagoc

  • 2. Data: 2006-01-25 11:08:59
    Temat: Re: oświadczenie o KUP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Agnieszka Gocan wrote:

> [...]
    > zamieszkania i prosi o wyższe koszty uzuskania przychodu.
    > Już przejrzałam ustawę, ale nie mogę sobie poradzić. Nie wiem gdzie to

    Art 32.5

  • 3. Data: 2006-01-25 11:22:17
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/25/2006 12:02 PM, Użytkownik Agnieszka Gocan napisał:

> [...]
    > zamieszkania i prosi o wyższe koszty uzuskania przychodu.
    > Już przejrzałam ustawę, ale nie mogę sobie poradzić. Nie wiem gdzie to jest.

    gefragt

  • 4. Data: 2006-01-25 12:31:18
    Od: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl>

    > Agnieszka Gocan wrote:
    Gdzie jest napisane, że

    > Art 32.5

    Bardzo serdecznie dziękuję. Patrzyłam na niego i nie widziałam.

    Pozdrawiam,
    agagoc