  • 11. Data: 2004-11-13 09:39:36
    Temat: Re: oszczednosci vs. US
    Od: "gusi" <g...@s...com>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cn2umk$fri$1@news.onet.pl...
    > ich oszczednosci + moje = wyzsze oprocentowanie + zalety mojego konta

    To rozszerz własność konta na jednego z rodziców i po sprawie. To powinno
    się załatwić w 15 minut.

    Błażej Filimonow

  • 12. Data: 2004-11-14 12:15:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a) w wiadomości: ...
    >A bo użyczenie to nie depozyt :]
    >Depozyt zakłada że nie użytkuje się przedmiotu depozytu.
    >IMHO już samo "rozporządzanie" było naciągane (pomijając iż
    >aktualnie jest bez znaczenia skoro zrównano z pożyczką).

    Tak z lenistwa: depozyt zrównano, czy użyczenie mieszkania?

    >...a to pewnie w związku z "zapobieganiam praniu" o którym piszesz.

    Może tylko dodatkowa idenyfikacja dysponenta. Ale to znaczy, że bank
    się interesuje.

    Zapobieganie pralni jest zdaje się tu:
    Dz. U. z 2000 r. Nr 116, poz. 1216
    Ustawa z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do
    obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych
    lub nieujawnionych źródeł.

    I chyba to samo: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1505

    Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, art. 106
    Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe.
    Tekst pierwotny: Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939

    Pismo Generalnego Inspektora Nadzoru Bankowego z dnia 14 marca 2003 r.
    (NB-BI-III-056-4/03)
    --
    Arek

  • 13. Data: 2004-11-15 10:58:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Nov 2004, Arek wrote:
    [...]
    >+ Tak z lenistwa: depozyt zrównano, czy użyczenie mieszkania?

    Depozyt nieprawidłowy. Prawdę mówiąc nawet "bardziej zrównano" :>,
    bo przy pożyczce jest kwota zwolniona a przy depozycie nieprawidłowym
    nie...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 14. Data: 2004-11-15 11:40:56
    Od: s...@p...fm (Adam)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in message
    tezjan.zabrze.pl>...

    > ...a to pewnie w związku z "zapobieganiam praniu" o którym piszesz.

    .. a 4 przelewy po 4kPLN to juz OK?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 15. Data: 2004-11-16 17:47:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Nov 2004, Adam wrote:
    [...]
> [...]
    >+ >
    >+ > ...a to pewnie w związku z "zapobieganiam praniu" o którym piszesz.

    ...nie. bo "powinni" wyłapywać (w banku).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)