  • 1. Data: 2005-07-01 18:43:17
    Temat: paliwo. VAT, rejestracja auta
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam taki problem
    we wrzesniu kupiłem auto, spełniajace wzor lisaka
    ostatnio, przypadkowo zobaczyłem, ze na stacji paliw popełnili błąd przy
    rejestracji auta, i pomylili dane
    sprawdziłem fakturki i czesc z nich jest poprawna, czesc z nich posiada
    błąd w rejestracji auta, tzw czeski błąd, pomieszana kolejnosc
    co mam w tej sytuacji zrobić?
    nota korygująca? jak poinformowac wystawce ze popełniał błędy w
    fakturach (moze on moze dokonac korekty na fakturach?)
    czy to jest duzy problem w momencie kontroli z US?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2005-07-04 09:17:14
    Temat: Re: paliwo. VAT, rejestracja auta
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (moze on moze dokonac korekty na fakturach?)
    > czy to jest duzy problem w momencie kontroli z US?

    Wystarczy ze wystrawisz noty korygujące do błędnych faktur i sprawa
    załatwiona.
    A nastepnym razem jak będziesz tam tankował to zwróć uwagę co napisali i
    sprostuj na miejscu jeżeli w bieżących fakturach też będą błędy - niech
    sobie poprawią w komputerze.

    MB

    księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS