  • 1. Data: 2005-02-21 20:58:42
    Temat: paliwo jako koszt DG?
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Powiedziano mi, że koszt zakupu paliwa można traktować jako koszt uzyskania
    przychodu.
    Przy czym, paliwo może być lane do prywatnego samochodu, i nie ejst
    potrzebna żadna książka kilometrowa itd.
    Czy to prawda?
    Gdzie znajdę coś o tym?
    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2005-02-22 00:25:50
    Temat: Re: paliwo jako koszt DG?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Feb 2005, Adam Piotrowski wrote:

> [...]
    >+ Przy czym, paliwo może być lane do prywatnego samochodu, i nie ejst
    >+ potrzebna żadna książka kilometrowa itd.

    *Jeśli* ten prywatny samochód jest ujęty w EST prywatnej firmy tegoż
    właściciela... to chyba masz rację.
    Potocznie co prawda określa się go później mianem "firmowy" - ale
    w końcu on JEST prywatny i *jest* własnością tego samego właściciela
    co przedtem (tylko "przeznaczenie" zmienia z "osobiste" na "DG" !)

    >+ Gdzie znajdę coś o tym?

    ....wrrr....
    http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/
    ...czyli:
    http://tiny.pl/hq1x
    ...co wykłada się jako:
    http://groups.google.pl/groups?as_oq=samoch%C3%B3d%2
    0samochodu&as_ugroup=*.podatki&as_drrb=b&as_mind=12&
    as_minm=5&as_miny=2002&as_maxd=21&as_maxm=12&as_maxy
    =2005&lr=&num=100&hl=pl

    :)
    Możesz sobie kliknąć "zaawansowane szukanie" i pouzupełniać pola.
    Na przykład hasłem "kilometrówka"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)