  • 1. Data: 2006-09-19 12:45:15
    Temat: paragon dokumentem ksiegowym?
    Od: "tamico" <u...@n...pl>

    Witam,

    czy jako podmiot VAT rozliczajacy sie na zasadach ogolnych (kpir) moge nabyc
    towar ( do dalszej odsprzedazy ) otrzymujac jedynie paragon i czy ten
    paragon mozna ksiegowac? Towar nabywany jest w jednym z panstw unii i
    sprzedawca nie wystawia faktur. Towar ten odsprzedaje nastepnie w Polsce.

    Mirek

  • 2. Data: 2006-09-19 20:29:48
    Temat: Re: paragon dokumentem ksiegowym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Sep 2006, tamico wrote:

    > Towar nabywany jest w jednym z panstw unii i sprzedawca nie wystawia faktur.

    Jest zwolniony z VAT (i wystawia odpowiedniki naszych rachunków) czy
    nie wystawia faktur "bo nie"?
    Intryguje mnie czy i gdzie tak wolno, bo nie wiem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-09-20 08:30:43
    Od: "tamico" <u...@n...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0609192228390.2292@athlon64...

    > Jest zwolniony z VAT (i wystawia odpowiedniki naszych rachunków) czy
    > nie wystawia faktur "bo nie"?
    > Intryguje mnie czy i gdzie tak wolno, bo nie wiem :)

    sytuacja dotyczy firmy brytyjskiej. firma nie jest zwolniona z VAT, obrot
    hurtowy oczywiscie jest fakturoway, zakup z sklepach fabrycznych niestety
    nie. Sklep fabryczny wydaje jedynie paragon.

    Mirek