  • 1. Data: 2003-12-31 00:35:28
    Temat: Ryczałt a Kasa Mieszkaniowa
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Czy są jakieś przeszkody, aby odliczać ulgę związaną z oszczędzaniem w KM
    (oszczędzam od 2001) od podatku ryczałtowego? A co w wypadku karty
    podatkowej?

    Pzdr,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-12-31 07:36:26
    Temat: Re: Ryczałt a Kasa Mieszkaniowa
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy są jakieś przeszkody, aby odliczać ulgę związaną z oszczędzaniem w KM
    > (oszczędzam od 2001) od podatku ryczałtowego? A co w wypadku karty
    > podatkowej?

    w ustawie o zryczałtowanym podatku doch. od niektorych przychodow osiaganych
    przez osoby fizyczne.
    art.4pkt11

    pozdrawiam
    hanka

  • 3. Data: 2003-12-31 07:39:08
    Temat: pardon, to do pyt.wyzej ;-)
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    moja odpowiedz miala dotyczyc wolnych zawodow - przepraszam :))