  • Data: 2006-09-07 15:36:46
    Temat: pierwszy PIT w życiu
    Od: "M. \"SeP\"" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wydawało mi się, że w przypadku gdy zarobki
    w ciągu roku nie przekroczą pewnej kwoty nie jest konieczne wypełnianie
    PIT-ów.
    Jednak "dobry" kolega wzbudził we mnie wątpliwości,
    więc nie znalazłszy nic w googlach pytam Was mądre głowy:
    1). Moja "praca" (to to można nazwać pracą :))) to rozdawanie ulotek,
    jestem zatrudniony na podstawie umowy cywilnoprawnej - a dokładniej umowy
    zlecenia.
    Czy będę musiał się rozliczać?
    2). Czy państwo informuje w sposób listowny
    osoby które nigdy nie wypełniały PIT-u o konieczności
    dokonania tego, czy może natychmiast wali pałą i nakłada karę??
    3). Nie mam NIP-u - czy mogę bez przeszkód podpisywać kolejne umowy
    (na razie mam 3 za sobą), czy może przy którejś kolejnej konieczne będzie
    jego wyrobienie
    Przepraszam za zbyt proste pytanie