  • 21. Data: 2003-05-02 18:21:15
    Temat: Re: pit-36 ostatnie pytanie :)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b8u5vk$oef$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > formularz

    > Prawda jest też taka, że z powodów nieznanych (złośliwość?) US lubią
    wysyłać
    > pocztą.
    > Zdarzyło mi się w przeszłości dostać pocztą, bo nie radził sobie ich
    system
    > komputerowy z numeracją banków.
    > Co będzie teraz powodem ???:-( {a obecnie ich nawet opiedrolić nie można}

    Właśnie. Co można w takiej sytuacji? Czy można nie przyjąć kasy i żądać
    wpłaty na konto? Tzn. czy istnieje OBOWIĄZEK zwrotu na konto, jesli podatnik
    sobie tego życzy?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 22. Data: 2003-05-03 10:02:13
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Właśnie. Co można w takiej sytuacji? Czy można nie przyjąć kasy i żądać
    > wpłaty na konto? Tzn. czy istnieje OBOWIĄZEK zwrotu na konto, jesli
    podatnik
    > sobie tego życzy?

    Jak ktoś wcześniej pisał, można, ale wypadnie poczekać następny kwartał.
    Obowiązek US ???? Teraz chyba jedynym obowiązkiem US jest ściąganie
    pieniędzy od każdego, od którego z najbłahszego powodu można.
    US to znowu państwo w państwie:-(
    Razem ze swoją grupa specjalnych terrorystów, do obijania mordy obywatelom.
    Zasada płacz i płać obowiązuje.
    Trzeba czekać, aż naród w swej masie będzie się śmiał i nie płacił