  • 1. Data: 2005-02-18 09:47:04
    Temat: pit 38
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    w ubiegłym roku sprzedałem przez biuro maklerskie akcie Banku Śląskiego jak
    obliczyc uzyskany dochód? Zakupiłem je w 1993 roku w czasie prywatyzacji
    banku w ogólno dostępnej puli akcji po 100 000 zł za sztuke. Można było
    wtedy kupic po trzy akcje. Jak policzyć dochód?
    dzięki z góry za sugestie
    Pozdrawiam Jurek

  • 2. Data: 2005-02-18 09:50:17
    Temat: Re: pit 38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jurekh wrote:

> [...]
    > czasie prywatyzacji banku w ogólno dostępnej puli akcji po 100 000 zł
    > za sztuke. Można było wtedy kupic po trzy akcje. Jak policzyć dochód?

    Dochód = ilość * (cena_sprzedaży - 10zł)