  • 1. Data: 2005-02-18 00:55:31
    Temat: Zerowe dochody
    Od: "Pirek" <p...@a...pl>

    Witam
    czy musze skladac jakis pit (zerowy) do US za 2004 r jezeli nie uzyskałem
    zadnych dochodów (bezrobotny bez prawa do zasiłku)?
    Pozdrawiam Pirek

  • 2. Data: 2005-02-18 15:55:02
    Temat: Re: Zerowe dochody
    Od: "Piotr W" <p...@w...pl>

    Tez chcialbym wiedziec!

    Piotr

  • 3. Data: 2005-02-18 17:49:54
    Temat: Odp: Zerowe dochody
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    no jak nie, i jeszcze musisz zapłacić, bykowe!
    a co, inni się muszą męczyć a Ty bimbasz?

    Re: nie wiem, ja nic nie składałem i nikt się do mnie nie przyczepił...

  • 4. Data: 2005-02-18 23:42:42
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > czy musze skladac jakis pit (zerowy) do US za 2004 r jezeli nie
    > uzyskałem zadnych dochodów (bezrobotny bez prawa do zasiłku)?

    Nie.