  • 1. Data: 2005-02-18 09:47:38
    Temat: 20 stycznia
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy skladamy jakies deklaracje, pity, oswaidczenia do 20 lutego bedac na
    DG - KPiR?

    Pamietam, ze w tamtym roku cos sie skladalo - jakie so swiadczenie o pod.
    doch.

    Pozdrawiam

    Chris

  • 2. Data: 2005-02-18 09:49:34
    Temat: Re: 20 stycznia
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    CHRIS wrote:

> [...]
    > DG - KPiR?
    >
    > Pamietam, ze w tamtym roku cos sie skladalo - jakie so swiadczenie o pod.

    jesli trzeba to skladamy...

    Malo kto musi...

    Sa dwie szkoly
    Skladamy gdy w polu "zaliczka nalezna" wycjodzi x > 0

    druga szkola mowi, ze skladamy gdy "podatek od odstawy"
    jest wiekszy od 0..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-18 09:51:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    CHRIS wrote:

    > Czy skladamy jakies deklaracje, pity, oswaidczenia do 20 lutego bedac
    > na DG - KPiR?
    >
    > Pamietam, ze w tamtym roku cos sie skladalo - jakie so swiadczenie o
    > pod. doch.

    PIT5 lub PIT5L, wybór metody uproszczonej wpłacania zaliczek

  • 4. Data: 2005-02-18 09:54:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    PS

    mam nadzieję, że nie chodzi ci o datę z tematu, bo wtedy było więcej
    oświadczeń

  • 5. Data: 2005-02-18 09:56:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    bo wrote:

    > Sa dwie szkoly
    > Skladamy gdy w polu "zaliczka nalezna" wycjodzi x > 0
    >
    > druga szkola mowi, ze skladamy gdy "podatek od odstawy"
    > jest wiekszy od 0..

    Jest jeszcze szkoła II US w Lublinie: gdy kwota dochodu przed
    odliczeniami (np na ZUS) jest wyższa od tzw "kwoty wolnej"

  • 6. Data: 2005-02-18 09:59:39
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Jest jeszcze szkoła II US w Lublinie: gdy kwota dochodu przed
    > odliczeniami (np na ZUS) jest wyższa od tzw "kwoty wolnej"

    Przed odliczeniami (np na ZUS) to *przychód* - czy aby na pewno
    o to chodziło ??

  • 7. Data: 2005-02-18 10:03:46
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    nie, date z tematu juz przegapilem

    i wlasnie, jesli w tamtym roku wybralem rpodatek linowy a w tym roku nie
    zlozylem deklaracji o wyborze do 20 stycznia to czy moge rozliczac sie
    linowo?

  • 8. Data: 2005-02-18 10:21:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Bozoo wrote:

    > Przed odliczeniami (np na ZUS) to *przychód* - czy aby na pewno
    > o to chodziło ??

    Nie masz racji: przychód to przed odliczeniem kosztów.
    A wg w/w Urzędu składać trzeba wtedy gdy "dochód powoduje obowiązek
    zapłaty podatku" a nie gdy "dochód po odliczeniu ZUS...." Oczywiście
    wszystko tylko na gębę, nic nie takiego nie dali na piśmie

  • 9. Data: 2005-02-18 10:22:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    CHRIS wrote:

    > i wlasnie, jesli w tamtym roku wybralem rpodatek linowy a w tym roku
    > nie zlozylem deklaracji o wyborze do 20 stycznia to czy moge rozliczac
    > sie linowo?

    Nie "możesz" - musisz

  • 10. Data: 2005-02-18 10:31:48
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    jureq wrote:

> [...]
    > zapłaty podatku" a nie gdy "dochód po odliczeniu ZUS...." Oczywiście
    > wszystko tylko na gębę, nic nie takiego nie dali na piśmie

    no to zalicz zuz w koszty i juz...

    Boguslaw