  • 1. Data: 2006-03-31 11:10:36
    Temat: pit 4 poz 47 zaliczenie nadpłaty za ubiegły rok
    Od: "zatra" <z...@w...pl>

    Witam
    Posługuje się programem super płace i ten przy wypełnieniu deklaracji pit 4
    za 03.2006 w poz. 47 notorycznie wpisuje mi kwotę podatku który zapłaciłem
    od wynagrodzeń za ubiegły rok. Stąd moje pytanie czy robi to prawidłowo i
    dlaczego akurat na deklaracji za marzec 2006. Ewentualnie za jakiś link do
    opisu pit 4 byłbym również wdzięczny.
    Pozdrawiam zat1