  • 21. Data: 2007-01-17 15:25:49
    Temat: Re: pit-5 w 2007
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-01-2007 o 16:00:27 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > No niby tak... A czy na dochodowy kwartalny mo?na przej?c od drugiego
    > kwarta?u, czy tylko od pocz?tku roku?

    Od początku roku

  • 22. Data: 2007-01-17 15:33:45
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Od początku roku

    Dzięki. To jednak odpada, bo wolę oba podatki rozliczać w tych samych
    terminach :-(

    Pozdrawiam
    Barbara zgłębiająca tajniki podatkowe męża

  • 23. Data: 2007-01-17 17:40:58
    Od: Harnaś <_...@w...pl_USUN_TO_>

    On Wed, 17 Jan 2007 16:33:45 +0100, "Barbara K."
    <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote:

    >Dzięki. To jednak odpada, bo wolę oba podatki rozliczać w tych samych
    >terminach :-(

    To taki wielki problem przez 3 miesiące rozliczać VAT miesięcznie, a
    PIT nie? Przecież przez pozostałe 9 miesięcy już będziesz miała takie
    same okresy rozliczeniowe.

    --
    Harnaś

  • 24. Data: 2007-01-17 19:23:28
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Czy coś przeoczyłem? W tym roku nie składamy PIT-5 tylko
    > w podsumowaniu na koniec roku?

    Jakim podsumowaniu na koniec roku ???
    Masz na mysli PIT-36 skladany do konca kwietnia?

    latet

  • 25. Data: 2007-01-17 20:38:38
    Od: "groups" <g r o u p s [at] q u e s t [dot] pl>

    > Jakim podsumowaniu na koniec roku ???
    > Masz na mysli PIT-36 skladany do konca kwietnia?

    napisałem że w podsumowaniu na koniec roku bo takie były wypowiedzi
    ale już zdążyłem się dowiedzieć że do końca kwietnia w pit-36

    --
    groups

  • 26. Data: 2007-01-17 21:42:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał w wiadomości news:eol71l$692$1@opal.icpnet.pl...

    > No ja cały czas o vacie piszę :-) bo nie ma dla mnie sensu
    > zmieniać dochodowego na kwartalny, skoro i tak muszę miesięcznie
    > płacić vat. Nie chcę się pogubić co już rolzliczyłam, a czego
    > jeszcze nie w danym miesiącu...

    Co za zadziwiające podejście.... VAT możesz zmienić na kwartalny
    od II kwartału. A PIT-u juz nie.

    marekz

  • 27. Data: 2007-01-18 08:18:36
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Co za zadziwiające podejście.... VAT możesz zmienić na kwartalny od II
    > kwartału. A PIT-u juz nie.

    Może i zadziwiające, ale przy małym dziecku i równoczesnym prowadzeniu
    rozliczeń firmowych męża w pewnym momencie nie wiem co już zapłaciłam, a
    czego jeszcze nie :-)

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 28. Data: 2007-01-18 08:20:06
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > To taki wielki problem przez 3 miesiące rozliczać VAT miesięcznie, a
    > PIT nie? Przecież przez pozostałe 9 miesięcy już będziesz miała takie
    > same okresy rozliczeniowe.

    Tak jak odpisałam juz wyżej przy małym dziecku, które niestety wymaga ode
    mnie ciągłej uwagi w pewnym momencie już nie wiem, co rozliczyłam, a czego
    jeszcze nie :-)

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 29. Data: 2007-01-18 20:47:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Jan 2007, Barbara K. wrote:

    > Tak jak odpisałam juz wyżej przy małym dziecku, które niestety wymaga ode
    > mnie ciągłej uwagi w pewnym momencie już nie wiem, co rozliczyłam, a czego
    > jeszcze nie :-)

    No to Ci wyrażnie piszą: rozliczaj OBA podatki miesięcznie przez
    1. kwartał. W ustawie nie ma zakazu wnoszenia podatku rozliczanego
    KWARTALNIE za pomocą zaliczek płaconych MIESIĘCZNIE.
    Zmienisz sobie tylko "opis" - zamiast nie pisać nic (albo "zaliczka
    na 1 kwartał") napiszesz "1 rata zaliczki na 1 kwartał" :)
    I nie będzie to NIC więcej (ani mniej) niż przy rozliczaniu miesięcznym
    (włącznie z ew. opłatą za przelew)! A od II kwartału - kwartalnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2007-01-18 20:48:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Jan 2007, groups wrote:

    > Czy coś przeoczyłem? W tym roku nie składamy PIT-5

    ...i najwyraźniej PIT-4 też nie... (tylko -4R raz na rok)

    pzdr, Gotfryd