  • 1. Data: 2006-01-24 15:57:46
    Temat: pit 8b/11 i pit-4
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witam,

    no i stalo sie. wypelniajac pit 8b/11 zauwazylem, ze zapomnialem w pit-4
    za pazdziernik wpisac jednego podatku od umowy o dzielo...

    Czyli teraz co? Biore pit-4, skladam korekte, wplacam zalegla czesc
    podatku wraz z odsetkami od zaleglej kwoty i wszystko jest cacy?

    Pozdrawiam
    WS

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 2. Data: 2006-01-24 17:02:45
    Temat: Re: pit 8b/11 i pit-4
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czyli teraz co? Biore pit-4, skladam korekte, wplacam zalegla czesc
    > podatku wraz z odsetkami od zaleglej kwoty i wszystko jest cacy?

    Właśnie tak należy zrobić. U nas jeszcze chcą któtkie pisemko wyjaśniające
    dlaczego składa się korektę.

  • 3. Data: 2006-01-30 11:02:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jan 2006, mgma wrote:

    > U nas jeszcze chcą któtkie pisemko wyjaśniające
    > dlaczego składa się korektę.

    :)
    Bo to jest obowiązkowe od czasu nowelizacji Ordynacji: przy składaniu
    korekty złożenie wyjaśnienia jest obowiązkowe.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-01-30 14:06:57
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > :)
    > Bo to jest obowiązkowe od czasu nowelizacji Ordynacji: przy składaniu
    > korekty złożenie wyjaśnienia jest obowiązkowe.

    serio? :>

    To mam szczescie bo zlozylem wyjasnienie od razu ;)

  • 5. Data: 2006-01-30 23:55:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

    > serio? :>

    Hm... a nie ?
    Nie wiem jak przyjąć emotikon - bo:
    +++
    Art. 81. Skorygowanie deklaracji następuje przez złożenie korygującej
    deklaracji wraz z dołączonym pisemnym uzasadnieniem przyczyn korekty.
    ---

    ...poprzednio dopiska o "pisemnym uzasadnieniu" nie było.
    Nowelizacja z dnia 12 września 2002...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-01-31 09:12:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... a nie ?
    > Nie wiem jak przyjąć emotikon - bo:

    Dziekuje. Mozesz go przyjac jako skuteczna prowokacje. Bo nie chcialo mi
    sie szukac zapisku, ktory wlasnie rpzytoczyles, a wiedzialem, ze go
    zacytujesz jak postawie te dwa znaczki. JEstem po prostu w slowach
    oszczedny...

    Jeszcze raz dziekuje :)

  • 7. Data: 2006-01-31 22:33:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

    > Dziekuje. Mozesz go przyjac jako skuteczna prowokacje.

    Wrrrr.... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)