  • 1. Data: 2005-04-25 18:46:08
    Temat: pit37 a 10 i 20 groszy dopłaty
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    witam
    wyszło mi i zonie że mamy dopłacić ja 10 groszy a zonie 20 groszy
    płacić czy nie ???

    pozdro
    greg

  • 2. Data: 2005-04-26 17:37:20
    Temat: Re: pit37 a 10 i 20 groszy dopłaty
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    IceCool wrote:
    > witam
    > wyszło mi i zonie że mamy dopłacić ja 10 groszy a zonie 20 groszy
    > płacić czy nie ???

    płacić.

  • 3. Data: 2005-04-26 18:02:46
    Od: Janek <B...@i...pl>

    > płacić.

    Tez jestem za PLACIC !
    Inaczej dostaniesz pismo z US, a koszty przesylki/gonca obciaza budzet,
    czyli nas ! ;)
    Ew. moge zaplacic za Ciebie przelewem, ale wtedy trzeba bedzie
    zarejestrowac darowizne w US.
    Tak mi sie pisze w amoku przed 2.maja.

    Janek