  • 1. Data: 2009-06-13 14:00:04
    Temat: płać ZUS 50% w UE
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    Jest to oferta finansowa skierowana wyłącznie do osób prowadzących
    działalność gospodarczą - właściciela.
    Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.
    Firma której jestem przedstawicielem właśnie takie rozwiązanie
    proponuje klientom. Osoby prowadzące działalność gospodarczą w Polsce
    wyrejestrowują się całkowicie z ZUS i są zatrudniani przez firmę
    mającą siedzibę w Anglii.
    Zamiast płacić miesięcznie 850zł ZUS w Polsce można zaoszczędzić ok.
    400zł.
    Roczne oszczędności są spore bo już 5000zł.
    Jeżeli interesuje Ciebie ten sposób zatrudnienia dzwoń.

    pozdrawiam
    Paweł
    konsultant GRIMP

  • 2. Data: 2009-06-13 15:46:37
    Temat: Re: płać ZUS 50% w UE
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    "zaoszczędzę" ZUS, a co z NFZ, jeżeli bedę wymagał leczenia,
    a co z emeryturą,
    a co rentą gdybyokazła sie potrzebna ?

    b.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-06-13 16:04:30
    Temat: Re: p?aae ZUS 50% w UE
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-06-2009 o 17:46:37 Wojciech Kozlowski <w...@w...pl> napisał(a):

    > "zaoszczedze" ZUS, a co z NFZ, je?eli bede wymaga? leczenia,
    > a co z emerytur?,
    > a co rent? gdybyokaz?a sie potrzebna ?

    Myślałem że chociaż na tej grupie nie ma już naiwnych

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-06-13 16:25:38
    Temat: [OT] Re: płać ZUS 50% w UE
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Myślałem że chociaż na tej grupie nie ma już naiwnych

    Natychmiast przestań burzyć ludziom ich wspaniały, poukładany świat! ;-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2009-06-13 19:04:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009, b...@o...pl wrote:

    > Jest to oferta finansowa skierowana wyłącznie do osób prowadzących
    > działalność gospodarczą - właściciela.

    Niemożliwe ;P

    > Osoby prowadzące działalność gospodarczą w Polsce
    > wyrejestrowują się całkowicie z ZUS
    > i są zatrudniani przez firmę
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > mającą siedzibę w Anglii.

    Już to widzę, jak firma w Anglii da "zatrudnionemu" upoważnienie
    do zawierania umów DG (np. z karami umownymi).

    Jak już, to trzeba pisać prawdę - "jest to oferta dla pracujących
    pod płaszczykiem prowadzenia DG"!

    BTW:
    IMO ma toto pewien plus - zwalnia faktycznego pracodawcę od
    odpowiedzialności za zawarcie pozornej umowy cywilnoprawnej
    (faktycznie mieszczącej się w zakresie umowy o pracę).
    A przynajmniej powinno (skoro wynajmuje pracownika zatrudnionego
    przez podmiot trzeci).

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-06-13 19:07:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009, Tomek wrote:

    > Myślałem że chociaż na tej grupie nie ma już naiwnych

    Kwestią sporną jest wysokość/jakość świadczenia, nie fakt ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-06-13 19:08:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Tomek pisze:
    > Myślałem że chociaż na tej grupie nie ma już naiwnych
    Co do emerytury, to oczywiście nie ma żadnej pewności, jednak dostęp do
    państwowej służby zdrowia to chyba normalna rzecz, ostatnimi czasy
    zresztą dużo łatwiejszy niż do prywatnych klinik, gdzie wiecznie kolejki :->

    Maciek

  • 8. Data: 2009-06-13 19:20:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > (faktycznie mieszczącej się w zakresie umowy o pracę).
    > A przynajmniej powinno (skoro wynajmuje pracownika zatrudnionego

    Jaki pracodawca? Kto wynajmuje?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-06-13 19:28:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-06-2009 o 21:07:06 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Kwestią sporną jest wysokość/jakość świadczenia, nie fakt ;)

    Dla mnie nie ma kwestii spornej - tydzień temu dostałem kolejne pisemko
    z ZUS, na którym otwartym tekstem napisali mi że mogę się spodziewać
    emerytury porównywalnej z tym co bym dostawał z lokaty bodajże 5%,
    a kapitał rabują.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2009-06-13 19:35:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Kwestią sporną jest wysokość/jakość świadczenia, nie fakt ;)

    Jaką masz gwarancję, że - dajmy na to za 5 lat - również i fakt nie
    będzie kwestią sporną?

    I raczej nic nie pisz o zaufaniu obywatela do państwa prawa (hint: wyrok
    Trybunału Konstytucyjnego z dnia 24 października 2005, sygn. akt P 13/04)

    Piotrek