  • Data: 2006-10-17 20:57:07
    Temat: płatnik - problem z przekazem
    Od: TJE <n...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam problem z przekazem dokumentów do ZUS. W momencie wysyłania zestawów
    program wyświetla że jest problem z połączeniem. Nie zawsze się tak
    dzieje. Jest tak podczas wysyłania za przez wybranie opcji "wielu
    płatników" czy jakoś tak. Połączenie z internetem jest przez modem i
    TPSA. Według informatyków z ZUS winny jest IE ale sprawdziłem ustawienia
    i wszystkie są według ich zaleceń i dalej nie działa. Czy ktoś już miał
    taki problem?