  • 1. Data: 2008-04-21 15:21:44
    Temat: pod.doch.os.fiz i ZUS od wynagrodzenia z ugody przed sądem pracy
    Od: l...@v...pl

    Wniosłem sprawę o wypłatę wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych. Nie
    jestem już pracownikiem pozwanego. Pracodawca proponuje mi ugodę i pomniejsza mi
    kwotę jakiej żądam o 19%. Zakładając że na to się zgodzę, czy z pomniejszonej
    kwoty muszę zapłacić nadal podatek i zus ?

    Dziękuję sprawa jest bardzo pilna pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-29 08:36:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał
    >. Zakładając że na to się zgodzę, czy z pomniejszonej
    > kwoty muszę zapłacić nadal podatek i zus ?

    Chodzi Ci o podatek od tej różnicy, której de facto nie dostaniesz? IMO nie.
    Podatek od os. fiz. płaci się od środków postawionych rzeczywiście do
    dyspozycji.

  • 3. Data: 2008-04-30 19:43:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2008, Piotr [trzykoty] wrote:

> [...]
    > Podatek od os. fiz. płaci się od środków postawionych rzeczywiście do

    Ale pytanie wskazuje na to, czy od wypłaconych pieniedzy ma być ZUS
    i podatek :)

    pzdr, Gotfryd