  • 11. Data: 2006-10-17 20:28:40
    Temat: Re: pod. ryczaltowy i odliczenie ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Oct 2006, Radoslaw Janusz wrote:

    > Wskutek przekonania o tym, ze jesli zakwalifikuje swoje uslugi jako
    > bazodanowe, zaplace za nie 8,5% podatku, to przy kontroli jakis
    > czlowiek z US zakwestionuje to i wpieprzy mi horrendalna kare :-).

    A, to juz inna para kaloszy na którą nikt nie ma wpływu, co
    wykazały klocki z Optimusem czy sławna próba opodatkowania
    freeware. Nawet jest w tym jakaś logika - jak Minister Finansów
    wydaje dyspozycję "zwiększyć wpływy", to przecież ściąganie
    podatków zwiększa wpływy - nawet jak podatek jest nienależny,
    a to że trzeba będzie oddać z odsetkami będzie zmartwieniem
    już innego Ministra Finansów z opozycji do aktualnego rządu,
    jaki on by (rząd) nie był :]

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-10-17 21:27:12
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-10-2006 o 21:05:38 Radoslaw Janusz <w...@g...com> napisał(a):

    > Wskutek przekonania o tym, ze jesli zakwalifikuje swoje uslugi jako
    > bazodanowe, zaplace za nie 8,5% podatku, to przy kontroli jakis
    > czlowiek z US zakwestionuje to i wpieprzy mi horrendalna kare :-).

    Zatrąb po wiążącą interpretacje, do tego czasu na 17% się taxuj,
    jak będzie po myśli to zejdziesz na 8,5% a jak nie po myśli to
    wskoczysz sobie na KPiR.