  • 1. Data: 2006-01-18 10:34:13
    Temat: podatek od giełdy- jak długo jescze?
    Od: "mariusz" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam takie pytanko czy wiadomu już co z podatkiem od dochodów z giełdy
    papierów wartosciowych , gdzieś słyszałem , że ma być zniesiony w marcu ale
    czy to prawda>

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-01-18 10:39:31
    Temat: Re: podatek od giełdy- jak długo jescze?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mariusz wrote:

    > Witam
    > Mam takie pytanko czy wiadomu już co z podatkiem od dochodów z giełdy
    > papierów wartosciowych , gdzieś słyszałem , że ma być zniesiony w
    > marcu ale czy to prawda>

    W marcu to będzie kampania wyborcza, więc raczej będą myśleć o czymś
    bardziej wpływającym na image partii rzadzącej niż podatek od giełdy.
    Niestety inwestorzy nie są dostatecznie silną grupą, żeby sie z nimi
    liczyć. W następnych latach też bym się tego nie spodziewał, bo pomysły
    becikowo-budżetowe nie pozwolą na żadne obniżenie podatków.