    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek od gruntu - droga dojazdowa - kto oblicza
    Date: Mon, 14 Jul 2008 18:26:39 +0000 (UTC)

    Witam po raz pierwszy na tej grupie. :)

    Mam taki mały problem techniczny, mianowicie
    dostałem list z UG aby wyliczyć sobie podatek
    od gruntu, a właściwie samej drogi. Z listem
    są także druczki do wypełnienia.

    Droga jest współwłasnością paru osób, do mnie
    należy 300 m2. Na otrzymanych druczkach należy
    wpisać kto jest współwłaścicielem drogi, muszę
    też wpisać której klasy jest to grunt - a tego
    nie wiem.

    Stąd pytanie. Czy to nie do gminy należy obowiązek
    wyliczenia należnego podatku, wypisania papierków,
    wezwania do podpisu? Przecież UG ma wszelkie dane,
    ba, posiada ich więcej niż ja.

    --
    Pozdor Myjk