  • 1. Data: 2007-01-09 13:35:12
    Temat: podatek od nasion (roslin) na allegro
    Od: a...@p...pl

    witam
    jak to jest z tym podatkiem
    bo juz słyszałem dwie wersję
    chcę kupować nasiona w hurtowni nasiennej i sprzedawać je na allegro
    czy będę musiał płacić od tego podatek czy tez nie

    poproszę o odpowiedź i może jakiś link do ustawy itp.

    dzięki
    pozdr.

  • 2. Data: 2007-01-09 13:49:28
    Temat: Re: podatek od nasion (roslin) na allegro
    Od: a...@p...pl

> [...]
    > czy będę musiał płacić od tego podatek czy tez nie
    >
    > poproszę o odpowiedź i może jakiś link do ustawy itp.

    i jeszcze jedno pytanie
    ajkie opłaty stałe czakaja osobę która zarejestruje działalnośc gospodarczą a
    jednocześnie pracuje

  • 3. Data: 2007-01-09 13:57:22
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > i jeszcze jedno pytanie
    > ajkie opłaty stałe czakaja osobę która zarejestruje działalnośc gospodarczą a
    > jednocześnie pracuje

    Oooo, co jak co, ale to juz mozna znalezc w necie po paru minutach
    klikania. Poszukaj sobie ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 4. Data: 2007-01-09 15:36:41
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > chcę kupować nasiona w hurtowni nasiennej i sprzedawać je na allegro
    > czy będę musiał płacić od tego podatek czy tez nie

    jak w stały i zorganizowany sposób to podatki i jeszcze ZUS
    jakbyś sam wychodował te nasiona i byłbyś rolnikiem to z podatkami miałbyś
    prościej

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-01-10 11:42:16
    Od: a...@p...pl

> [...]
    >
    > jak w stały i zorganizowany sposób to podatki i jeszcze ZUS
    > jakbyś sam wychodował te nasiona i byłbyś rolnikiem to z podatkami miałbyś

    dzięki za bordzo prostą i jasną odpowedź
    pozdr.

  • 6. Data: 2007-01-10 11:42:46
    Od: a...@p...pl