  • 1. Data: 2007-04-10 08:19:52
    Temat: podatek od nieruchomości (zamiana mieszkań)
    Od: "strzeli" <s...@w...vectranet.NOSPAMpl>

    Witam
    Posiadam mieszkanie własnościowe (dostałem w darowiźnie 3,5roku temu).
    Owe mieszkanie chciałbym zamienić na inne, spółdzielcze.

    Pytanie: Czy przy zamianie mieszkań również obowiązuje okres 5 letni i będę
    musiał zapłacić podatek?Jak tak to jaki.

    Dodam tylko iż zamieniam na mieszkanie o zdecydowanie wyższym satnardzie i
    to ja będę do owej wymiany musiał dopłacić ok 10-15 tyś pln (spłata
    zadłużonego mieszkania danego delikwenta;-) )
    Także "do ręki" nie dostane ani grosza, sam będę dopłacał. Nie wiem czy to
    ma znaczenie, ale powiedziałem na wszelki wypadek o tym..;-)

    --

    z poważaniem
    Łukasz