  • 1. Data: 2006-12-18 11:05:45
    Temat: podatek od osób fizycznych (osoba prawna)
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    Witam.
    Mam małe pytanko czy podatek od osób fizycznych za listopad opłaca się
    w podwójnej wysokości?

  • 2. Data: 2006-12-18 11:08:49
    Temat: Re: podatek od osób fizycznych (osoba prawna)
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-12-2006 o 12:05:45 Ryszard G <w...@s...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Mam małe pytanko czy podatek od osób fizycznych za listopad opłaca się
    > w podwójnej wysokości?

    A cos bliżej, jaki podatek :) ?

  • 3. Data: 2006-12-18 11:20:12
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    t napisał(a):

    > A cos bliżej, jaki podatek :) ?
    >

    > --Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
    od wypłat osób fizycznych

  • 4. Data: 2006-12-18 11:25:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 18 Dec 2006 12:20:12 +0100, Ryszard G napisał(a):

    > od wypłat osób fizycznych

    Nie ma takiego podatku.

    Jeśli chodzi ci o podatek dochodowy od osób fizycznych płacony przez
    płatnika z tytułu wypłaty poborów osoby fizycznej, to nie - zaliczkę za
    listopad (i od razu dodam za grudzień też) płaci się w tej samej wysokości
    jak w każdym innym miesiącu.

  • 5. Data: 2006-12-18 11:34:12
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj jureq,

    W Twoim liście datowanym 18 grudnia 2006 (12:25:10) można przeczytać:
    j> Jeśli chodzi ci o podatek dochodowy od osób fizycznych płacony przez
    j> płatnika z tytułu wypłaty poborów osoby fizycznej, to nie - zaliczkę za
    j> listopad (i od razu dodam za grudzień też) płaci się w tej samej wysokości
    j> jak w każdym innym miesiącu.

    no chyba raczej w wysokości takiej jaka wynika z PIT4.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas