  • 1. Data: 2006-12-17 21:52:09
    Temat: praca mgr
    Od: "Rychu" <r...@g...pl>

    Witam

    zamierzam zabrac sie za prace mgr
    stad moje pytanie,...gdyz temat chcialybym powiazac z "lukami w vat"
    czy w ogole jest sens o czyms takim pisac ?(czy znjade odpowiednie
    materialy)

    Adam

  • 2. Data: 2006-12-17 22:31:12
    Temat: Re: praca mgr
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-12-2006 o 22:52:09 Rychu <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > stad moje pytanie,...gdyz temat chcialybym powiazac z "lukami w vat"
    > czy w ogole jest sens o czyms takim pisac ?(czy znjade odpowiednie

    Nie ma sensu, wyjdzie 1500 stron samego omowienia.

  • 3. Data: 2006-12-17 23:29:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > Nie ma sensu, wyjdzie 1500 stron samego omowienia.

    Chyba, ze temat pracy bedzie: "Omowienie wybranych luk..."

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 4. Data: 2006-12-20 06:04:29
    Od: "Rychu" <r...@g...pl>

    oczywiscie ze mialem na mysli wybramne gdyz jak wxczesniej bylo powiedziane
    to jest "koboyla" ten podatek

    Adam Ryszczyk
    tel: +48 501290270
    GG# 513967