  • 1. Data: 2006-12-18 10:33:04
    Temat: Zmiana adresu stałego zameldowania a powiadomienie US
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl>

    Witam.

    Zmieniam swój adres stałego zameldowania z miasta X na miasto Y (różne
    województwa).

    Czy muszę powiadomić o tym fakcie US (NIP3)? Jeśli tak to który? W
    mieście X, Y, czy oba?

    Czy po zameldowaniu się w mieście Y właściwym dla mnie urzędem skarbowym
    będzie ten w mieście Y?

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-12-18 11:08:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-12-2006 o 11:33:04 Tomasz Sokólski <a...@N...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > mieście X, Y, czy oba?
    >
    > Czy po zameldowaniu się w mieście Y właściwym dla mnie urzędem skarbowym

    Meldunek jest mało ważny, ważne jest miejsce zamieszkania.
    NIP-3 składasz do właśiwego wg miejsc zamieszkania, jeśli nawet zmienisz
    meldunek na drugi koniec kraju to zakładając że nie zmieniasz miejsca
    zamieszkania
    NIP-3 z nwym meldunkiem idzie do tego samego US.

    pozdrawiam